sobota, 19 października 2019

Zimowy shaker | Deri Crafts

Witajcie!
Moja dzisiejsza inspiracja dla Was powstała pod wpływem ciekawych nowości ze SnipArt. Nie dość, że firma ma bardzo dużo różnych fajnych wycinanek, to jeszcze do niektórych dorobiła "miseczki" dzięki czemu można wykonać kartkę interaktywną tzw. "potrząsałkę", czyli shaker card. Jakby tego było mało, dodatkowo SnipArt zrobił do tych shakerów dedykowane wykrojniki (ale można używać ich niezależnie), co fantastycznie ułatwia tworzenie części interaktywnej bez konieczności kombinowania jak tu trafić z tłem czy obrazkiem idealnie w pokrywkę. A wszystko to cudnie się chowa na kartce, dzięki czemu wygląda naprawdę elegancko i nie dodaje zbyt dużej wypukłości.
Jeśli chodzi o detale to w prezentowanej dzisiaj kartce wykorzystałam śnieżynkową maskę. Tym razem jednak chciałam aby efekt był subtelny, więc zamiast użyć pasty strukturalnej czy proszku do embossingu, wykonałam tzw. embossing "na zimno", czyli przepuszczając maskę i papier przez maszynkę, używając do tego miękkiego podkładu (np. podkładki pod 'mysz', albo dedykowanej gumowej podkładki). Wnętrze shakera wykonałam przy użyciu tuszów Distress Oxide, brokatu w sprayu, który dodał do tła subtelnego blasku, oraz sypkiego brokatu imitującego śnieg i stanowiącego element ruchomy kartki.  Kartkę wykończyłam kilkoma tekturkowymi śnieżynkami, perełkami w płynie oraz bawełnianym czerwono- białym sznureczkiem.
Kartka, podobnie jak te z mojej poprzedniej inspiracji, utrzymana jest w prostym stylu, ale została nieco "podrasowana" właśnie tym elementem interaktywnym.
  





I jak wam się podoba taka propozycja? Czy robiliście już "potrząsałki" na swoich kartkach lub albumach? ;)

Pozdrawiam,
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz