wtorek, 29 października 2019

Kartka ślubna w fiolecie | Justyna

Witajcie ;)
Na wyzwanie "Jesień w kolorach lawendy" przygotowałam kartkę w pudełku. Nie miałam papierów ze wzorem lawendy więc jako inspirację wykorzystałam kolor. Uwielbiam wyzwania... dają nam duże pole do popisu i interpretacji. Do ozdobienia gotowej bazy i pudełka wykorzystałam papiery z kolekcji "Violet Silence" Lemoncraft. Lubię tworzyć z gotowych baz ... to znacznie ułatwia pracę. Papiery nakleiłam warstwowo, część kompozycji podniosłam na kosteczkach 3d. Całość ozdobiłam tekturkami Crafty Moly, kwiatami i listkami wyciętymi z bloczka Lemoncraft. Kartka w kolorze lawendy jest idealna na jesienny ślub. Zobaczcie jak mój komplecik prezentuje się na zdjęciach.
  





Miłego dnia
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz