środa, 9 października 2019

Czekoladownik w stylu "eco" | Krysia

Moja dzisiejsza propozycja, to „Czekoladownik”, w stylu eco.
Już od dłuższego czasu chciałam wykonać pracę z użyciem papierów „Piątku 13” -  "Soulmate" – lubię takie klimaty. A dlaczego „Czekoladownik”? – uważam, że jest to fajna propozycja na drobny prezent.

„Dzień Nauczyciela” zbliża się wielkimi krokami, dlatego też na „Czekoladowniku” znalazła się mała zawieszka, w kształcie sówki. Dodając trochę gazy i koronki chciałam dodatkowo uzyskać lekkość kompozycji. Niedługo, w naszym sklepie, pojawią się „drewniane” elementy dekoracyjne takie jak: plasterki drewna, czy kora. Możecie je swobodnie umieszczać na swoich pracach, tak jak ja to zrobiłam – dodają charakteru. Mogą również posłużyć, jako dekoracja w domu, lub rekwizyt przy robieniu zdjęć.

Miłego oglądania.
  






  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne: 

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz