czwartek, 31 października 2019

Album Zimowy z kolekcji AB Studio + video | Aga

Cześć!
Tym razem zapraszam Was na wykonanie wraz ze mną albumu zimowego, który powstał tylko dlatego, że bardzo zainspirowały mnie świąteczne kolekcje AB Studio.
Od razu jak zobaczyłam te papiery poczułam, że muszę taki album zimowy stworzyć. Chciałam,  aby znalazło się w nim to, co kocham najbardziej (przynajmniej ostatnimi czasy), czyli warstwowe kompozycje i dużo elementów do wycinania.
Do tworzenia warstw idealnie sprawdziły się takie elementy jak plasterki brzozy, owoce głogu, gwiazdki anyżu, wykrojniki gałązki. Nie zabrakło również gdzieniegdzie mediów i farb, a tych w naszym sklepie nie brakuje więc koniecznie sprawdźcie.
  








Jak zwykle zapraszam Was na film, tym razem z procesu powstania całego albumu.
Postanowiłam się pobawić formami dla kompozycji, co to znaczy? Kliknijcie aby się przekonać ;)
  

pozdrawiam
Aga


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz