sobota, 7 września 2019

Obrazek zalany żywicą epoksydową | Hannas

Widziałam wiele prac z wykorzystaniem żywicy epoksydowej. Efekt wydawał się ciekawy, więc sama  postanowiłam "pobawić się" tym preparatem. Wykonałam prostą pracę w technice decoupage - pomalowałam ramkę farbami kredowymi, przykleiłam papier ryżowy z cudnym kwiatowym motywem. Następnie rameczkę ozdobiłam wyciskami z masy Das z jednej z moich ulubionych foremek silikonowych. Jak zwykle całość szlifowałam, lakierowałam, a na końcu sam motyw kwiatowy zalałam żywicą epoksydową. Koniecznie zajrzyjcie tu, żeby dowiedzieć się, jak tę żywicę przygotować. Na pracy prezentuje się prześlicznie (choć na zdjęciach trudno  to pokazać), niczym tafla szkła. Jest gładka, równa i lśniąca. I nie pozostawia śladów palców :)
  





Pozdrawiam 
Hannas 
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz