wtorek, 10 września 2019

Mixed-mediowy scrap + warsztaty | Anai

Hej hej kochani :) 
Czy widzieliście już, że ruszyło nasze nowe wyzwanie "Wakacyjne wspomnienia"? Uważam, że to świetna okazja, żeby przejrzeć wakacyjne zdjęcia i jeszcze przez chwilkę przypomnieć sobie klimat wyjazdów. Utrwalanie emocji i wspomnień jest bowiem tym, co mnie w tym papierowym rękodziele pociąga najbardziej :) 
Ja z ogromną przyjemnością sięgnęłam po zdjęcia z romantycznego weekendu w górach. Dla mnie urodzonej, wychowanej i od zawsze mieszkającej w Gdańsku - góry mają niesamowity klimat :) 
Postanowiłam stworzyć mixed-mediowego scrapa, a żeby zabawy z mediami były przyjemniejsze, a efekt gotowy do powieszenia na ścianie - umieściłam go na dużym blejtramie 30x30 cm. 
Sięgnęłam po papiery z kolekcji "Rustical Journey" A.B. Studio, dodałam trochę mixed-mediowego szaleństwa - maski, samodzielnie mieszane pasty strukturalne, farby akrylowe, woski, fluidy, efekt rdzy, mgiełki... Sporo tego było :) Dodałam też trochę odlewów z żywicy i gipsu. Zabawy było całkiem sporo :) 






A ponieważ lubię się dzielić taką mixed-mediową zabawą i uważam, że oprawianie wspomnień w takiej formie jest cudowną pamiątką - zapraszam na warsztaty, podczas których wspólnie wykonamy podobne scrapy. Wszystkie materiały zapewniam ja, Wy musicie tylko przynieść zdjęcie :) Jak zawsze warsztaty będą odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych - na pewno dla każdego znajdzie się dawka nowej wiedzy i podpowiedzi :)


pozdrawiam
Anai


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz