sobota, 21 września 2019

Mini albumik + kurs | Krysia

Chciałam zrobić albumik, którym mogłabym obdarować swojego gościa, który spędzał u mnie wakacje. Miało być to coś małego, co swobodnie mógłby spakować do walizki. I w taki sposób powstał pomysł na mini albumik, z jednej kartki A4.

W mojej inspiracji zobaczycie cztery takie albumiki. Tak mi się spodobała ta wersja albumowa, że postanowiłam zrobić albumik na każdą porę roku. Dodatkowo zrobiłam pudełko, żebym mogła mieć wszystko w jednym miejscu.
 









Do wykonania takiego albumiku będziecie potrzebować rzeczy ze zdjęcia:

  

Kartkę A4 należy troszkę przyciąć, a następnie zbigować w odpowiednich miejscach. Rozmiar kartki i bigowania, macie umieszczone na zdjęciu 
  


Następnie musicie odciąć paseczki, które powstały po bigowaniu między „kartami” albumu (pokazane na zdjęciu) oraz, w trzeciej kolumnie, górne i dolne pole. Ja dodatkowo zaokrągliłam rogi górnych klapek. Przed przyklejaniem papieru scrapowego, należy umieścić magnesy. Klapka zamykająca cały albumik może być również na magnes lub na sznureczek, tak jak jest w moim albumiku. Dziurkę na sznureczek zrobiłam na klapce, kiedy już miałam wszystko oklejone papierami i zabezpieczyłam ją nitem.

Na klapce zamykającej zrobiłam małą kieszonkę na taga, ale można tego nie robić, tylko zostawić miejsce na zdjęcia.



Mnie się bardzo podobają takie albumiki i myślę, że są świetnym pomysłem na prezent. 
pozdrawiam
   

Wykorzystane produkty: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz