niedziela, 18 sierpnia 2019

Morskie opowieści, czyli przepis na proste kartki z akwarelowym tłem - tutorial video | Deri Crafts

Witajcie!
Przygotowałam dla was tutorial na dość prostą w wykonaniu minimalistyczną kartkę, w temacie morsko- wakacyjnym, na różne okazje. Tutorial dedykuję początkującym scrapowiczkom/om, ale mam nadzieję, że bardziej zaawansowani z was też skorzystają ;-).
Prace, bo aż dwie, przygotowałam na papierze akwarelowym, jako że tła wykonałam zarówno przy użyciu tuszy Distress, które jak już wielokrotnie powtarzałam dają się łatwiej kontrolować niż klasyczna akwarela, oraz Distress Oxides, bo wiem że nie wszyscy z was mają oba media w swoich zasobach (ale polecam mieć oba, tym bardziej, że pięknie ze sobą współpracują, ale to temat na inny tutorial ;) ). Do tego wykorzystałam stemple z motywem morskim i stosownym do okazji - bez okazji- napisem. Dla dodania odrobiny trójwymiarowości użyłam perełek w płynie i jak zwykle całość pochlapałam białą farbką. Dla urozmaicenia drugiej pracy wykorzystałam maskę- promienie imitujące światło wpadające w toń morską. Obie prace zamontowałam na kraftowych bazach. To tyle jeśli chodzi o detale, zapraszam na tutorial.
  

Mam nadzieję, że sięgniecie po swoje tusze i poeksperymentujecie z nimi :)












pozdrawiam
Deri Crafts

Wykorzystane produkty:
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :