środa, 7 sierpnia 2019

Be amazed - LO | Dorota

Witajcie!
Nie ukrywam Drodzy Podglądacze naszego bloga, że stajecie się ofiarami mojego projektu. Postanowiłam stworzyć LO z każdego miesiąca pierwszego roku życia swojego dziecka i aż wstyd się przyznać, ale jestem bardzo w tyle ;) Czy Wam też się zdarza być wcieleniem powiedzenia, że szewc bez butów chodzi? Mi często... Ale drobnymi kroczkami dążę do celu. Oto kolejny projekt z moim Maleństwem.
  
 
LO powstało na kraftowej bazie. Zachciało mi się minimalizmu, więc tło stanowi gesso i żółta farba Dylusions. Lekko sobie postemplowałam stemplami z drukiem i zygzakami. Na pracy znalazły się także przeszycia. Pochlapałam czarną i białą farbą, kompozycję rozciągnęłam kropelkami Nuvo. Pod fotografię położyłam pomalowaną na czarno tekturkę oraz papier w odpowiedniej kolorystyce. 
Mina mojego bobasa ze zdjęcia aż się prosiła o tytuł "be amazed". 
  


  
pozdrawiam
  

W pracy użyłam:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Zamiast wycinankowego bordera możecie użyć super wykrojnika Fantasy:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz