niedziela, 11 sierpnia 2019

Balon w stylu vintage | Aga B.

Dzień Dobry wszystkim. Czy lubicie tworzyć warstwowe prace? Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją ostatnią pracę, a mianowicie balon w stylu vintage. Wykonałam go na bazie z HDF, do której za pomocą gel medium przykleiłam, a następnie przycięłam papier z kolekcji AB Studio "Behind closed doors". Gdy już ładnie przycięłam sobie papier postanowiłam zabezpieczyć powierzchnię matowym medium. Dlaczego? Z uwagi na fakt, że chciałam odrobinkę podkolorować sam papier mediami, więc aby papier mi się nie pofalował czy też nie rozmoczył, użyłam takiego właśnie medium.
Następnym krokiem było nałożenie przez szablon pasty pękającej z DecoArt zmieszanej ze złotą farbą akrylową. Użyłam farby do nadania delikatnego koloru paście, natomiast przy mieszaniu pękających past czy farb z innymi preparatami musicie uważać... zbyt duża ilość innego preparatu dodanego do spękacza zaburza jego proces samego spękania :) To taka ciekawostka dla Was.

Później już tylko przyjemna praca z warstwami :) Każdy z elementów papieru podklejałam na tekturę beermat. Nie lubię kostek dystansowych, gdyż nie sprawdzają się przy ciężkich elementach.
  





Przy okazji chciałam Wam polecić wykrojniki Fantasy, które użyłam do tej pracy. Posiadają cudowne wzory i korzystne ceny ... koniecznie sprawdźcie w sklepie, bo rozchodzą się jak świeże bułeczki.
  

Mam nadzieję, że skusicie się na moje papiery i wykonacie jakąś piękną pracę w stylu vintage.
Pozdrawiam 
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz