sobota, 20 lipca 2019

Wakacyjna radość | Justyna

Witajcie.
Sezon urlopowy w pełni, przybywa wakacyjnych zdjęć dlatego na dzisiejsza inspirację przygotowałam layout. Moja praca idealnie wbija się w temat wyzwania "Wakacyjne klimaty", gdyż znajdują się na nim właśnie zdjęcia z wakacji. Wykorzystałam papiery AB Studio z kolekcji "Take me there" i "In Wonderland".
Tym razem celowo zrezygnowałam z chlapania i stemplowania, żeby nie zakrywać arkusza papieru,  który bardzo mi się spodobał. Warstwowe kompozycje ze zdjęciami uzupełniłam dodatkami z tekturki. Ich wybór w sklepie jest ogromny, więc zerknijcie do działu "Wycinanki". Zobaczcie, jak mój layout prezentuje się na zdjęciach. 
  





Miłego dnia
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz