środa, 3 lipca 2019

Kieszonkowy journal | Aga B.

Hej hej kochani. Jestem bardzo ciekawa, czy Wam również temperatura odbiera tak siłę i chęć działania, jak to u mnie się dzieje :)? Czasami chciałabym cokolwiek zrobić, ale niestety temperatura sprawia, że tylko patrzę się z politowaniem na moje przydasie zastanawiając się, czy jutro będzie lepiej....
Dzisiaj jednak pogoda była dla mnie łaskawa i pozwoliła mi na przygotowanie inspiracji. Przedstawiam Wam mój kieszonkowy journal, który będzie docelowo albo skromnym albumikiem na kilka zdjęć, albo będę dokonywać w nim mediowych szaleństw... To się jeszcze okaże.
Jakiś czas temu sprzedałam swoje maszynki BS oraz wszystkie wykrojniki. Miałam wówczas kryzys twórczy i nie miałam ochoty na wycinanie... Po dłuższym czasie, gdy wróciłam do formy i znów zapragnęłam tworzyć, postanowiłam zakupić nową maszynkę i skompletować odrobinkę wykrojników. Nie żałuję decyzji :), tak mi cudownie się tnie swoje własne papiery! To jest fantastyczne uczucie!
  






Wykorzystałam nową kolekcję od AB Studio "Behind closed doors". Jest to piękna i tajemnicza kolekcja, która pozwoli Wam na wyjątkowe chwile przy pracy!! Papiery są naprawdę klimatycznie, celowo nie użyłam mediów, aby pokazać Wam ich dobrodziejstwo. Polecam Wam również nowe wykrojniki na półkach Zielonych Kotów, gdyż są obłędne.

Życzę Wam kreatywnego dnia!
Pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz