sobota, 6 lipca 2019

Anioły chodzą wśród nas... | Ada

 
Dzień dobry. Chcę Wam pokazać moją małą pracę, jaką zdążyłam wykonać dodatkowo na zlocie, w którym brałam niedawno udział. Serducho i  napis na drzwi. Do ich wykonania użyłam papieru ryżowego i farb, które zmieszałam ze sobą aby otrzymać kolor zbliżony do motywu. Obie dekoracje zabezpieczyłam najpierw zwykłym lakierem, a następnie postarzyłam. Oczywiście w tej pracy nie brak kropeczek :)  Skrzydła postanowiłam mocniej postarzyć, aby je nieco wyeksponować. Papier, jaki użyłam, jest jednym z moich ulubionych i pewnie pokażę jeszcze kilka prac z jego wykorzystaniem. Bardzo lubię takie dekoracje, są pięknym prezentem dla moich bliskich, a radość jaką niesie podarunek jest prawdziwą nagrodą.  
  

   
pozdrawiam
    

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :

  1. Przepiękna ta dekoracja. Wszystko mi się podoba w niej : i kolor i motyw anioła i te przetarcia...Wspaniała!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń