sobota, 29 czerwca 2019

Ślubuję Ci... | Krysia

Kiedy zobaczyłam kolekcję papierów "Truly Yours" Piątku Trzynastego zapragnęłam jej użyć.    Dzisiejsza inspiracja to ślubny box w stonowanej kolorystyce.

Postanowiłam wykorzystać kraftową bazę do exploding box’a, tiul w kolorze ecru i „surowe” tekturki. Do tego papiery w cudownej kolorystyce. Uwielbiam takie połączenia. Na środku box’a umieściłam torcik – pierwszy raz miałam sposobność składać tekturkę 3D, tak bardzo ażurową. Trzeba się delikatnie z nimi obchodzić :) Kwiatki oczywiście z WOC, a ten przepiękny kwiatowy wzorek na każdej ściance, powstał przy użyciu dziurkacza EK Succes. Muszę przyznać, że mają śliczne wzory.  








pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz