wtorek, 11 czerwca 2019

Mini ramka z puszki | Justyna

Witajcie ;)
Po raz kolejny przychodzę do Was z inspiracją na mini ramkę. Cóż ... chyba naprawdę jestem od nich uzależniona i leczyć tego nie będę :) A, że także lubię przerabiać stare przedmioty, to mam dzisiaj dla Was mini kursik na ramkę z puszki - w sam raz na nasze aktualne wyzwanie "Coś nowego ze starego".

To bardzo prosty pomysł, który może wykorzystać każdy, zwłaszcza początkujący.
Na początku przygotujcie potrzebne materiały:
  • puszkę,
  • kolekcję papierów,
  • kilka mediów,
  • dodatki.

Puszkę z zewnątrz zagruntowałam czarnym gesso i pomalowałam delikatnie farbami metalicznymi.
  

Na brzegach nakleiłam złotą folię, żeby nawiązać do złotego wnętrza puszki.
  

Następnie z kolekcji AB Studio "Take me there" wycięłam tarczę zegarową i ułożyłam warstwową kompozycję pod zdjęcie z kilku kawałków papieru.
  

Pozostało tylko wkleić kilka dodatków i praca gotowa.
  
 
Prawda, że ramka jest bardzo prosta w przygotowaniu? to dosłownie kilka kroków, a efekt jest ciekawy. Rameczka znalazła już swoje miejsce wśród moich innych prac. Gdyby moja puszka miała wieczko mogłaby się stać także zaskakującym prezentem.
  



Miłego dnia
Justyna
 
http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz