czwartek, 30 maja 2019

Zawieszki na grzbiet albumu + video | Aga

Dzisiaj chciałbym zaprosić Was na nieco inną inspirację niż dotychczas. 
Jedną z rzeczy, z  którą miałam problem na początku ozdabiania albumów były ich... grzbiety.
Zawsze podobały mi się piękne, zdobne biżuteryjne zawieszki widziane na pracach innych scraperek (w tamtych latach głównie zagranicznych), nie bardzo wiedziałam jak się do nich zabrać i błądziłam po omacku.
Postanowiłam sobie, że kiedyś jak już zgłębię ten temat, podzielę się wiedzą, aby inni początkujący mieli nieco łatwiej.
Tak oto powstała pierwsza część mojego poradnika scrapbookingowego.
Oczywiście nie jest to nic skomplikowanego w wykonaniu takiej zawieszki - wystarczy tylko znać kilka zasad oraz produktów, które nam  w tym pomogą.
Koraliki większość z nas znajdzie we własnym domu, ale co z resztą? 
Tutaj pomoże nasz sklep :) 
Zapraszam na film, w którym opowiadam co i jak oraz zdradzam jakie produkty odnajdziecie na naszych półkach, a przy okazji wspólnie wykonamy kilka naprawdę ładnych zawieszek na grzbiet albumu :)
  







pozdrawiam
Aga


Wykorzystane produkty:
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz