wtorek, 21 maja 2019

Ukwiecone LO | Dorota

Witajcie!
Dzisiaj inspiruję Was moją odpowiedzią na majowe wyzwanie.  Jest kwiatowo na maksa: kwiaty we włosach, kwiaty papierowe, kwiatowe stemple - szaleństwo! Zdradzę Wam tajemnicę... zdjęcie ze scrapa było zrobione w październiku zeszłego roku. Mówiłam wtedy, że mamy piękną wiosnę tej jesieni. I co? Los nam się odpłaca piękną jesienią tej wiosny :) No cóż... Przywróćmy właściwy porządek rzeczy, przywołajmy wiosnę pięknymi ukwieconymi pracami.
W moim LO posłużyłam się papierami z kolekcji "Enchanted flowers" AB Studio. Troszkę podmediowałam: szablon, gesso, tusze, mikrokulki, wosk. Nawycinałam się tych kwiatów, ale warto było! Wielowarstwowa kompozycja tętni cudnymi kolorami. Jak zwykle obficie pochlapałam ecoliną.
  




  
pozdrawiam


Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :