czwartek, 16 maja 2019

Kwiaty dla mamy | Aleksandra

Na naszym blogu właśnie ruszyło nowe wyzwanie - "Kwiatowy zawrót głowy". W tym miesiącu królują kwiaty.
Moja inspiracja to kartka na Dzień Mamy z malowanym akwarelami bukietem. Do stworzenia bukietu, podobnie jak tutaj wykorzystałam stemple AB Studio Agi Baraniak. Te same stemple, jednak zupełnie inny efekt. Tutaj kwiaty są dwuwymiarowe. Cały bukiet to jeden element wycięty z papieru akwarelowego.


Kwiaty pomalowałam farbami akwarelowymi. Chciałam jednak zachować białe kontury płatków i liści, dlatego wykorzystałam metodę embossingu na gorąco. Przy stemplowaniu kwiatów bardzo pomocny okazał się papier maskujący. To cienki papier pokryty z jednej strony warstwą kleju. Można na nim odbić stempel, wyciąć kształt, przykleić w miejscu, które chcemy zamaskować i bez obaw stemplować kolejne elementy. W sklepie, na stronie produktu zamieszczony jest krótki film instruktażowy, który doskonale wszystko wyjaśnia. W opakowaniu jest aż 12 arkuszy, to wystarczający zapas na bardzo długi czas.
  

Tło to również malowany papier akwarelowy, na koniec delikatnie pochlapany.
  

Napis umieściłam w niewielkiej ramce z wykrojnika, którą dodatkowo ozdobiłam ażurowymi narożnikami również z wykrojnika.


Kwiaty i ramka są nieco podniesione na taśmie dystansowej, a mimo to kartka swobodnie mieści się w kopercie. To podstawowa zaleta takiego bukietu i chociaż jedynie dwuwymiarowy to również potrafi dodać kartce uroku.

Pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   

2 komentarze :

  1. Przecudowna inspiracja! Gdy rysowałam te kwiaty tak bardzo cieszyłam się, że ludzie będą tworzyć z moich stempli wspaniałe projekty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, a kwiaty wprost zachwycają!!! Pozdrawiam majowo:).

    OdpowiedzUsuń