niedziela, 5 maja 2019

Dla maluszka | Deri Crafts

Witajcie!
Mam dla Was dzisiaj propozycję bardzo prostej ozdoby do dziecinnego pokoju. Ozdoba ta nie wymaga ani dużej ilości narzędzi ani też czasu, dzięki temu możecie sami pokusić się o jej zrobienie dla swoich maluszków. A jeśli do tego dołożycie informację o urodzinach dziecka, to z ozdoby stanie się dodatkowo metryczką, którą możecie obdarować świeżo upieczonych rodziców w waszym najbliższym otoczeniu. 
Do wykonania dekoracji potrzebujecie bazy. Ja wykorzystałam shadow box z zestawu z wieczkiem. Jest to fantastyczna opcja, bo dzięki temu nie potrzebujecie dodatkowego opakowania do prezentu. Wystarczy przewiązać wstążką i gotowe! 
Pracę rozpoczęłam od wykonania głównej dekoracji. Na papierze akwarelowym postemplowałam przeuroczego maluszka siedzącego na księżycu techniką „bez linii” i pokolorowałam go akwarelami. Ja najczęściej używam tuszu Distress Ink, ale zwykłe akwarelki, a nawet kredki, doskonale sprawdzą się w tego typu pracach. W tej pracy dodatkowo zastosowałam trik z wykorzystaniem ołówka tak, aby praca wyglądała jak własnoręcznie narysowana, a nie stemplowana ;). Ostatnim krokiem jaki wykonałam to dodanie napisu, który znajduje się w zestawie  stempli wraz z uroczym maluchem oraz odrobinę błyskotek, tak by dodać element zaskoczenia, kiedy na pracę padną promienie słońca. Całość wycięłam wykrojnikiem, co dało ciekawe obramowanie wyglądające jak przeszycie i zamontowałam na podwyższeniu na bazie. Dzięki temu cała praca nabrała trójwymiarowości.
I jak, proste prawda? Mam nadzieję, że spróbujecie też zrobić dla swoich pociech takie dekoracje. :)
  




Miłego dnia!
  
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:


   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz