wtorek, 30 kwietnia 2019

W krainie jednorożców | Deri Crafts

Witajcie!
Mam dla Was dzisiaj propozycje kartki urodzinowej dla małej/go miłośniczki/ka jednorożców. Pomysł przyszedł mi do głowy jak tylko zobaczyłam w Zielonych Kotach przeuroczy wykrojnik z firmy Marianne Design. Po wycięciu w maszynce wszystkich elementów, pokolorowałam je markerami alkoholowymi a następnie złączyłam w całość. W następnej kolejności przygotowałam tło pod jednorożca. Na papierze akwarelowym, przy pomocy samodzielnie wykonanego szablonu, namalowałam tuszami Distress Oxide kolorowe obłoki. Z resztek białego papieru wycięłam kilka chmurek, na tle których osadziłam mojego jednorożca. Dołożyłam do całości stosowny napis oraz czarną, odręcznie wyrysowaną ramkę. To jednak nie koniec! Wiadomo przecież, że jak są jednorożce, to na pewno będzie im towarzyszyć masa blasku. Ten efekt osiągnęłam dodają do kompozycji cekinowe, mieniące się wszystkimi kolorami tęczy, gwiazdki oraz brokat w płynie którym pomalowałam jednorożcową grzywę, ogon no i oczywiście róg. Niestety, na zdjęciach ciężko jest uchwycić to cudowne migotanie, ale mam nadzieję, że chociaż blask gwiazdek odda ten magiczny blask.
  





I jak Wam się podoba taka wręcz cukierkowa propozycja na jednorożcową kartkę?

Pozdrawiam,
 

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz