poniedziałek, 18 marca 2019

Wiosenny domek - kurs | Ada


Witajcie. Wiosna zbliża się wielkimi krokami, więc mamy dla was nowe wyzwanie "W wiosennym ogrodzie". Do wygrania bon o wartości 50 zł na zakupy w Zielonych Kotach. Zainspirowana tym wyzwaniem przygotowałam dla was wiosenny domek mix-mediowy i mały kurs na jego zrobienie.

Potrzebujemy:
  • domek drewniany
  • pastę strukturalną
  • pastę pękającą
  • farbę białą, czarną i dodatkowo farbę taką, jaki ma być domek (ja wykorzystałam farbę czerwoną, za pomocą której uzyskałam różowy odcień)
  • gazę
  • klej magic
  • do dekoracji różne rzeczy: wycisk z foremki, kwiaty, sizal, sznurek, koraliki, koronkę i co tam macie pod ręką ;)
Zaczynamy od zagruntowania naszego przedmiotu. Możemy to zrobić białym gesso, lub białą farbą. Następnie nakładamy szpachelką pastę strukturalną i pastę pękającą.

  
Gdy pasta wyschnie i popęka, naklejamy gazę i czekamy aż wszystko wyschnie. Doklejamy foremkę z wycisku.

  
Po wyschnięciu cieniujemy naszą pracę na różowo. Są miejsca gdzie dają więcej różu a w innych nieco mniej. Czarną farbę rozcieńczam wodą i przybrudzam pracę w różnych miejscach.
 
  
Gdy wszystko wyschnie, metodą na suchy pędzel maluję całość na biało. Dzięki temu zabiegowi uzyskujemy efekt przestrzeni. Pomału nasza praca zaczyna jakoś wyglądać.
 


Gdy nasza praca dobrze wyschnie, zaczynamy dekorować domek. Mój domek jest dla mojej córki , która ma 6lat i uwielbia różowy kolor. W moim pudełku z różnościami znalazłam zawieszę z jej imieniem. Oczywiście dodałam coś od siebie, różowe piórko, korali, kwiatuszki. Kokardka i koronka, dodatkowo wzbogaciły naszą pracę. Domek jest uroczą dekoracją i przypomina że wiosna już coraz bliżej :)
 







Pozdrawiam

http://pakamerka.blogspot.com/

Użyłam:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Proponowane kwiaty:

   
   
   
   

Podobne domki:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz