czwartek, 21 marca 2019

Wieszaczek na klucze | Krysia

Moja dzisiejsza inspiracja, to urokliwy wieszaczek na klucze. Sięgając po klucze, będzie można poczuć wiosnę każdego dnia roku.

 
Wieszaczek jest zrobiony z drewnianego domku. Okleiłam go arkuszem z cudownej kolekcji Craft o’clock Home "Sweet home". Dorobiłam z beermaty daszek, który okleiłam tym samym papierem. Kwiaty, które są na arkuszach papieru, oczarowały mnie, więc postanowiłam stworzyć własnoręcznie podobną kompozycję. Użyłam do tego foamiranu. Na samym końcu przymocowałam od tyłu wieszaczek, a od dołu domku trzy haczyki, na które można zawiesić klucze.

Taki wieszaczek jest nie tylko użyteczny, ale może nam ozdobić np. ścianę.  
  



pozdrawiam
Krysia
 

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz