poniedziałek, 4 marca 2019

Kartka kotylion | Krysia

Kotylion – kształt wszystkim znany. U mnie dzisiaj w formie kartki, idealnie mieszczącej się do pudełeczka 15x15cm.

Do zrobienia takiego kotylionu przygotowałam sobie materiały widoczne na zdjęciu.



Z papieru wycięłam dwa paski 7x30cm, zbigowałam je na tablicy do bigowania co trzeci rowek. Oczywiście jeśli nie macie tablicy do bigowania, to odmierzacie sobie linijką, co ile ma być zgięcie (u mnie to ok. 0,8cm) i bigujecie kością. Paski złożyłam w harmonijkę i skleiłam je w jedną całość.  

  
Wcześniej przygotowałam sobie dwa małe kółeczka, które będą utrzymywać cały kotylion. Harmonijkę przycisnęłam do podłoża i na środek przykleiłam kółeczko z papieru (drugie kółko jest przyklejone z drugiej strony).
  

Teraz już tylko pozostało ozdobić kotylion jak tylko chcecie. U mnie kotylion to kartka urodzinowa. Tak wykonany kotylion idealnie mieści się w pudełeczko 15x15 cm z Rzeczy z papieru. Myślę, że taka kartka jest świetnym uzupełnieniem prezentu urodzinowego.
  





  
pozdrawiam


Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz