piątek, 8 marca 2019

Jajka na podstawce | Hannas

Co prawda do Wielkanocy zostało jeszcze sporo czasu, ale żeby  nie wszystko zostawiać na ostatnią chwilę, już teraz można trochę czasu poświęcić na przygotowanie świątecznych dekoracji. A skoro Wielkanoc, to oczywiście jaja. I to jaja w każdym wydaniu - gotowane, szklane, styropianowe, w formie zawieszek, z gęsich wydmuszek .... przykłady można by mnożyć bez końca.
A ja dziś chcę podać zwykłe, sklejkowe jaja na podstawce. Do ich wykonania użyłam sklejki o długości 15 cm, którą z jednej strony okleiłam uroczym papierem ryżowym z wiejskimi motywami. Niektóre elementy domalowałam, żeby cała strona była równomiernie wypełniona rysunkiem. Brzegi przybrudziłam patyną za pomocą gąbeczki, a na końcu wszystko polakierowałam. Drugą stronę ozdobiłam wzorem za pomocą szablonu i cudownego proszku (Magic Powder 3D 13arts), który można mieszać z farbami i otrzymywać zamiennik pasty strukturalnej w kolorze, w jakim się chce. Gdy wszystkie elementy zostały skończone, jajka umocowałam na podstawkach. Trzymały się na nich dość dobrze, ale ja dla pewności wykorzystałam jeszcze klej Magic, żeby je bardziej unieruchomić. Choć i bez kleju dają radę :) Na końcu jajeczka przewiązałam jutowym sznurkiem. Nie wszyscy lubią taki element dekoracji, ale ja mam do niego słabość, więc nie potrafiłam sobie odmówić :) 
  





pozdrawiam
Hannas
 

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz