sobota, 23 lutego 2019

Romantyczny zestaw | BBart

Witam w sobotni  ranek.Moja dzisiejsza inspiracja to kartka i album wykonane z papierów z kolekcji "Heritage Stories" - Craft o clock.

Kartka powstała na pionowej bazie kraftowej . Główną część stanowią wycięte motywy kwiatowe ułożone pomiędzy gazą i sznurkiem na dużych kostkach dystansowych. Brzegi ozdobiłam taśmą dekoracyjną i fragmentami stempla z przeszyciami.Wypełniłam kompozycję cekinami i perełkami.Całość pobieliłam białą farbą. 

 
W podobny sposób ozdobiłam album, aby stanowił spójną całość z kartką. Na rogach umieściłam metalowe narożniki a spiralę ozdobiłam ślicznymi tasiemkami bawełnianymi z różnymi nadrukami.





 
Motyl zyskał dodatkową ozdobę w postaci metalowej kokardki.



Mam nadzieją ,że moja dzisiejsza inspiracja przypadła Wam do gustu.

Pozdrawiam
Bożena/BBart
 

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz