sobota, 9 lutego 2019

Pudełeczko z ramką | Ada


Mam dla Was dobrą wiadomość wreszcie dotarły do Zielonych Kotów ramki na pudełka! Mamy dwa rodzaje ramek :)  Polecam je gorąco, tym bardziej, że przycinanie ramek sprawiało mi nieco problemów i pochłaniało sporo czasu, którego wiecznie mi mało. Motyw z dziewczynką to grafika, urzekła mnie chyba przez te grochy.  Kolory też należą do moich ulubionych, z którymi bardzo łatwo mi się pracuje. Prosta herbaciarka bez zbędnych dodatków - jeden tekturowy owal, który nawiązuje do koloru stroju dziewczynki. Ramkę dodatkowo ozdobiłam koronką. Koronkę najpierw przybrudziłam herbatą, aby nadać jej starego wyglądu. Wszystko postarzyłam i zabezpieczyłam lakierem. 



pozdrawiam
Ada
 

Wykorzystane materiały:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz