poniedziałek, 18 lutego 2019

Kratki, paski i chevrony | Aleksandra

Na blogu właśnie ruszyło wyzwanie "Z miłości do....". To idealny moment, by pokazać co nam w duszy gra, co kochamy najbardziej. Moją miłością są wszelkie geometryczne wzory, czyste kolory i proste formy. Moja inspiracja na wyzwanie to karteczka dla maluszka z papierów Craft o'clock Mój Skarb, gdzie kratki, paski i chevrony grają pierwsze skrzypce.
  


Kolekcja papierów Mój Skarb zarówno dla chłopca jak i dziewczynki, jest utrzymana w delikatnej, pastelowej tonacji idealnej do prac dedykowanych dzieciom.
  

Tutaj zdecydowanie rządzi prostota. Całą kompozycję oparłam na prostych figurach geometrycznych. Kartka jest jednak przeznaczona dla małego solenizanta dlatego nie mogło zabraknąć elementów typowo dziecięcych - zabaweczki z wykrojników oraz chmurki ze spadającymi gwiadkami.
  



Przyznam, że bardzo lubię wszelkie prace dla dzieci, zawsze wywołują uśmiech na twarzy. A Wy co lubicie najbardziej?
  
pozdrawiam
 

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz