środa, 13 lutego 2019

Blejtram z miłości do... | Justyna

Witajcie :)
Mam nadzieję, że już widzieliście nasze nowe wyzwanie "Z miłości do..."  temat niezwykle wdzięczny i szeroki. Mnie to wyzwanie zainspirowało do stworzenia blejtramu... to z miłości do prac ze zdjęciami, ale też z miłości do rodziny i z miłości do stemplowania ;) Dużo tych miłości prawda?
Mój blejtram jest dosyć mały,  wybrałam ten w rozmiarze 13x18cm i okleiłam go papierem z kolekcji Vintage Summer 13arts. Nie chciałam tworzyć mocno mediowego tła, ponieważ papier, który wybrałam jest dosyć barwny, dodałam tylko delikatne kropeczki wykorzystując maskę AB Studio, białą pastę strukturalną i moje ulubione stemplowanie. Do tego jeszcze kompozycja 3d pod zdjęciami, kilka dodatków i blejtram gotowy. Zobaczcie jak prezentuje się na zdjęciach w plenerze...
  





Miłego dnia
Justyna
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne stemple:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz