poniedziałek, 21 stycznia 2019

Złote maski w słonecznej Italii - LO | Dorota

Hej!
Pamiętacie o naszym wyzwaniu?
Kiedy tylko padła propozycja tematu złota i maski, od razu pomyślałam o pracy z pewnym zdjęciem, które spłenia oba wymagania. Odgrzebałam w swojej skrzyneczce z pamiątkami fotkę, która nawet nie doczekała się miejsca w albumie. Teraz za to wynagrodziłam ją piękną oprawą w postaci LO. Przyznam, że w ten zimowy wieczór miło było powrócić na kilka godzin do słonecznej Florencji, jarmarcznego klimatu, ciepłych kolorów. 
Fajne tło dla mojej pracy stanowiły ciemne deski papieru Mintay. Brzegi pozłociłam folią, miejscami odbiłam stempel pokryty klejem do złoceń i również użyłam folii. 
Przez maskę z gałązkami i listkami nałożyłam mix farb Dylusions w ciepłych odcieniach. Nimi też pochlapałam dość zamaszyście tło.
Do kompozycji pod zdjęcie użyłam arkuszy z elementami do wycinania.
Uzupełniłam tło metalowymi listkami i oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie użyła perełek Nuvo na koniec.
  



  
Zachęcam gorąco do udziału w naszym wyzwaniu. Mam nadzieję, że będziecie się bawić tak samo dobrze jak ja.
 

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz