sobota, 19 stycznia 2019

Pudełko ze złotem | Justyna

Witajcie ;)
To moja pierwsza inspiracja dla Zielonych Kotów w Nowym Roku. W związku z tym, że jednym z moich postanowień (średnio jestem w stanie z nimi wytrwać, ale próbuję hihi) jest lepsza organizacja, postanowiłam przygotować pudełko na zdjęcia. Do jego oklejenia wykorzystałam papiery z kolekcji "Dreamland" AB Studio. Na brzegi nałożyłam czarną pastę przez maskę z pismem i delikatnie postemplowałam. Muszę powiedzieć, że wycinanie tak mi się spodobało, że wykorzystam sporą część elementów. Przykleiłam je warstwowo na okładce przy użyciu kosteczek 3D i uzupełniłam tekturkami. Ramkę wmontowaną w kompozycję pokolorowałam czarnym Archivalem, a napis pokryłam złotym embossingiem na gorąco. Tak samo zmieniłam szklane kaboszony, wystarczyło nałożyć na spód tusz, posypać proszkiem i rozpuścić nagrzewnicą. Powstały cudne złote kropelki, które stworzyły ze złotym napisem świetny zestaw.
Pudełko jest oczywiście inspirowane naszym styczniowym wyzwaniem "Złoto i maski".
Zobaczcie, jak moje pudełko prezentuje się na zdjęciach.
  






Miłego dnia
 

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz