wtorek, 15 stycznia 2019

Polne kwiaty | Deri Crafts

Witajcie! 
Sezon Świąteczny oficjalnie skończony, dlatego mam dla Was dzisiaj uniwersalną kartkę na różne okazje, od urodzin i imienin, poprzez Dzień Babci/Mamy a kończąc na Walentynkach. Kartkę zaprojektowałam na kraftowej bazie. 
Tło kartki stanowi biały papier akwarelowy, z postemplowanymi tuszem Distress Oxide, napisami. Kompozycje ułożyłam z papierowych kwiatów wyciętych z arkusza, dodałam odrobinę sizalowych nitek, kokardkę z papierowego sznurka, foamiranowy kwiatek oraz napis. Całość wykończyłam dodając odrobinę bezbarwnego brokatu oraz przezroczystych perełek w płynie. Kartkę pochlapałam białym gesso oraz tuszem Distress Oxide. I gotowe!





pozdrawiam
Deri Crafts
 

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz