poniedziałek, 31 grudnia 2018

Zimowe życzenia | Deri Crafts

Mam dla Was dzisiaj kolejną kartkę świąteczną, lecz tym razem mniej tradycyjną. Kartki świąteczne można wysyłać jeszcze w styczniu, więc dodałam życzenia Noworoczne i tym samym stworzyłam prostą i elegancką kartkę zimową.
Do jej przygotowania wykorzystałam bazę w odcieniu szarości, papier scrabookingowy zimowy oraz tekturowe śnieżynki, które pomalowałam srebrno- brokatową farbą. Pracę wykończyłam napisem przygotowanym w programie graficznym oraz perełkami ze srebrnym brokatem. Całość, jak zawsze, ochlapałam białym gesso. I gotowe!
  





A przy okazji chciałabym Wam wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku w imieniu całego zespołu ZieloneKoty.pl!
  
pozdrawiam
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz