niedziela, 23 grudnia 2018

Sklejkowe bombeczki na słodko | Anai

Hej hej kochani :) 
Już jutro Wigilia, a ja wpadam tu do Was tylko na moment podrzucić jeszcze jedną sklejkowo-bombkową inspirację. Ta forma bardzo przypadła mi do gustu - niekoniecznie może do powieszenia na choince, ale pięknie prezentują się zawieszone na haczyku, uchwycie od szafy, czy gdziekolwiek można coś powiesić :) 

Wykorzystałam tu słodziuchne papiery Mintay Papers i dodałam odrobinę mediów. Farby kredowe, przetarcia, chlapnięcia, to już nieodłączny element moich prac. Tym razem postanowiłam też dodać nieco delikatnych spękań i dużo błyszczącego lakieru. Bardzo mi ten pomysł pasował do zimowo-lodowych skojarzeń :) 








Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam radosnych, pełnych spokoju i miłości Świąt oraz wielu wspaniałych chwil w nadchodzącym 2019 roku!
Anai
 
 
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz