piątek, 21 grudnia 2018

Ośnieżone bombki | video-tutorial Agi

Witam Was w ostatnim tygodniu przedświątecznym!
Jeżeli jeszcze nie czujecie klimatu świątecznego, to zapraszam Was na moją zimowo- świąteczną inspirację. Podczas jej powstawania wprawiłam się mocno  przedświąteczny nastrój i bardzo poprawiło mi to humor :)
Zainspirowana tematem wyzwania, jak i pięknymi sklejkami, jakie pojawiły się w sklepie, pomyślałam o ozdobach na choinkę lub np. na okno. 
Tak oto powstały bombki ze sklejki - jedna to biały, skrzący się mroźnie shaker, druga natomiast to świąteczna kompozycja na śnieżnej, puchowej pierzynce.
Takie zawieszki to również fajny pomysł na dodatek do prezentu, a nawet na odwrocie można pokusić się o przyklejenie życzeń :)
  
 
Moją "shakero-bombkę" pomalowałam gesso oraz białą farbą akrylową, ozdobiłam za pomocą kulek 3d z firmy Pentart i kryształków "lodu" Twinklets Diamond Dust. Te same kryształki oraz proszek 3d Pentart trafiły do środka shakera uzupełnione ślicznymi cekinami w odcieniach turkusu i zieleni. Do tego w tle piękne papiery Minaty papers "Christmas Stories" oraz koronka zamiast sznurka i kawałeczek tasiemki vintage - no i gotowe!



Druga ozdoba to po prostu sklejka oklejona papierami tej samej kolekcji z naniesioną nań kompozycją w świątecznym klimacie. Użyłam poinsecji, maleńkich szyszek, a gaza  zastąpiła mi śniegowe akcenty. W ostatniej chwili wpadłam również na pomysł, aby użyć świątecznej maski z Agaterii oraz pasty strukturalnej. Tym razem przewiązałam u góry śliczny czerwony sznureczek i dodałam metalową zawieszkę.
 


Cały proces z ich powstawania okraszony moimi poradami, a także świąteczną melodią, możecie obejrzeć w dwóch filmach, które znajdziecie poniżej:



Mam nadzieję że udało mi się wprawić Was w zimowo świąteczny nastrój!
pozdrawiam
Aga


Użyte produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz