piątek, 9 listopada 2018

Podręczny notesik | Justyna

Witajcie ;)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam notesik na drobne zapiski. Lubię mieć je pod ręką w różnych miejscach, nawet w pracy, więc, jak nie mam weny czy czasu - to zawsze robię notesik. Bazę notesu przygotowałam sama, wycięłam karteczki wielkości wizytówek. Z papieru kraft przygotowałam okładki i okleiłam papierem z kolekcji "Wonderland" AB Studio oraz dodatkami z arkusza do wycinania. Tuszem Distress delikatnie potuszowałam brzegi i postemplowałam czarnym Archivalem. Całość złączyłam metalowym kółeczkiem na którym zawiesiłam łańcuszki i piórko. Zobaczcie, jak notes prezentuje się na zdjęciach w plenerze.
  




  
Miłego dnia
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne stemple:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz