piątek, 12 października 2018

Pożegnalny post Tores

Mijają właśnie trzy lata, odkąd jestem częścią design teamu sklepu Zielone Koty. Był to okres fantastycznej, kreatywnej współpracy, wypełniony świetnymi pomysłami, pasją i radością tworzenia. Nadeszła dla mnie chwila pożegnania z zespołem oraz Czytelniczkami i Czytelnikami bloga - dziękuję za wspólny czas i wszystkie dobre słowa, jakie do mnie docierały w tych latach. Na zakończenie prezentuję jeszcze jeden wpis do art journala, zawierający myśl, którą często muszę sobie przypominać (jak widać na zdjęciu - karta z napisem wisi na moim biurku): Niech strach przed popełnianiem błędów nie powstrzymuje nas przed życiem kreatywnie i z pasją. To są moje życzenia dla Was, twórczyń i twórców. Niech zawsze dopisuje Wam wena i radość!

 
pozdrawiam
Tores

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz