poniedziałek, 22 października 2018

Magicznie... | Krysia

Już od jakiegoś czasu chciałam zrobić „magiczną kartkę”. Fachowo: „magic slider card”. I tak też się stało. To moja dzisiejsza propozycja dla Was.
Do zrobienia kartki, wykorzystałam stemple BoBunny Monsters – idealnie wpasowały się do mojego urodzinowego projektu. Tło wytuszowałam Disterssami, potworki stemplowałam tuszem Memento, gdyż kolorowałam je markerami alkoholowymi. Użyłam papieru maskującego, aby potworki mogły stać za sobą. Potworek na folii nastemplowany jest tuszem StazOn, aby nic się nie rozmazało. Kartka jest na kolorowej bazie, co fajnie współgra z kolorową ramką.
Taka kartka jest mega zaskoczeniem dla osoby, która ją dostaje. Moje córki ciągle się nią „bawią”. 





  

Pozdrawiam serdecznie
http://krychulowo.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

5 komentarzy :