środa, 12 września 2018

Romantyczny exploding box | Justyna

Witajcie :)
Przychodzę z kolejną inspiracją, nieco bardziej nostalgiczną i romantyczną. Przygotowałam exploding box na dowolną okazję. Bazę wykonałam z papieru wizytówkowego i ozdobiłam papierami 13arts oraz dodatkami z kolekcji AB Studio. Wykorzystałam kwiaty W.O.C. oraz metalowe ornamenty, których wybór w sklepie jest ogromny. Na środku pudełka umieściłam pudełeczko 3d. Wyszło delikatnie i słodko - tak jak miało być.
  






    
Miłego dnia
Justyna
P.S. Zwróciliście uwagę na listki w moim exploding boxie? To stempel AB Studio odbity na papierze akwarelowym i pokolorowny ecolinami. Wyglądają świetnie prawda?
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz