wtorek, 28 sierpnia 2018

Wakacyjne przygody w Art-journalu | Justyna

Witajcie ;)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was wpis w moim zdjęciowych art journalu. Po wakacjach przybyło mi troszkę zdjęć z naszych wspólnych wypadów, więc mogłam stworzyć pracę do nadal trwającego wyzwania Ahoj przygodo.

Tworząc mój wpis po raz kolejny sięgnęłam po papiery AB-Studio. Strony zagruntowałam białym gesso i pokolorowałam ecolinami wykorzystując niezawodny pędzelek wodny. Powstałe tło postemplowałam różnymi wzorami stempli i tuszami w dwóch kolorach (czarnym i brązowym). Archival to mój ulubiony i niezastąpiony tusz ... odbitki są dokładne, ale delikatne, nie rozmywa się ani nie rozmazuje. Następnie ułożyłam kompozycję z papierów i dodatków wyciętych z tej samej kolekcji i podkleiłam je kosteczkami 3d. Na papierze akwarelowym odbiłam piórka, wycięłam je nożyczkami do detali, pokolorowałam ecoliną (dzięki temu fajnie się zakręciły) i uzupełniłam nimi moją kompozycję. Jeszcze tylko kaboszony, kilka napisów podklejonych na kosteczki i kolejny wpis do mojego journala gotowy.
  





Miłego dnia
Justyna

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne stemple:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz