sobota, 14 lipca 2018

Blejtram wspominkowy | Anai

Hej hej :) 
Witam się z Wami spokojnie, leniwie, weekendowo :) W Gdańsku co prawda wakacyjna aura gdzieś na chwilę zaginęła, ale mimo wszystko - czuć lato w powietrzu. Nawet gdy pada deszcz :) 
A ja na chwilkę pozwoliłam sobie sięgnąć wspomnieniami do lipca zeszłego roku i naszła mnie ochota na zrobienie takiej dość specjalnej ramki na blejtramie. Poupychałam tu przeróżnych dodatków (pewnie widzieliście już te oszałamiająco piękne steampunkowe dodatki metalowe?!), pobawiłam się mediami, warstwami, nakładaniem kolejnych efektów. Wyszło dokładnie tak, jak chciałam!
Jak się Wam podoba?
   
 






pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz