niedziela, 3 czerwca 2018

Nowe życie starego pędzla | kurs Anai

Pamiętacie o naszym wyzwaniu "Ocalić od zapomnienia"?

Wyzwanie kończy się dzisiaj o północy, więc możecie jeszcze dołączyć :) Zwłaszcza że temat jest bardzo ogólny i pojemny. To od Was zależy interpretacja. 
Ja poniekąd podeszłam do tematu bardzo dosłownie. Od zapomnienia postanowiłam ocalić zużyty pędzel :) Pierwszy zużyty podczas remontu nowego mieszkania. Zużyty własnoręcznie - z zapałem i dużą dawką nadziei. Takie wspomnienia naprawdę warto w sobie pielęgnować!


A przy okazji udało mi się przygotować dla Was film z procesu powstawania tej pracy:


A na koniec jeszcze trochę zdjęć. Jak się Wam podoba taka pamiątka?







pozdrawiam
Anai
 
Wykorzystane produkty:


   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :