środa, 23 maja 2018

Złote Gody | Ada

 
Dzień Dobry. U mnie prawdziwa wiosna, świeci słonko, ptaszki śpiewają wszystko dookoła się zieleni. Dobrze że zima się skończyła i można sobie beztrosko posiedzieć w ogródku wygrzewając się na słonku i popijając pyszną kawę.
Mam dla was kolejną scrapową inspirację - kartkę z okazji Złotych Godów. Czyż to nie piękna rocznica? Tyle przeżytych wspólnie lat, tyle wspomnień... Idealnie skojarzyła mi się ta okazja z naszym aktualnym wyzwaniem - "Ocalić od zapomnienia".
Kwiatki zrobiłam z papieru czerpanego i pokolorowałam je mgiełką w kolorze złota i turkusu. Te błyszczące dodatki to mikka, przyklejona na klej. Powiem Wam , że pasuje idealnie do tej okazji, bo skoro Złote Gody, to niech będzie trochę złota na naszym komplecie. 
   


pozdrawiam
Ada
http://pakamerka.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne wykrojniki:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz