środa, 2 maja 2018

Majówkowe ozdoby | Dorota

Hej, hej w majówkowy czas!

Dziś mój pomysł na ozdobę ogrodowych przyjęć i nie tylko. Zdradzę Wam patent na ekspresowe dekoracje. Ja użyłam swoich do muffinek, ale pięknie się zaprezentują na torcie, przyozdobią koktajl. Wykonanie naprawdę w 10 minut, bo przecież chodzi o wypoczynek!

Dzielę się dwoma sposobami:

Do okienka gwiazdki Jillibean nasypałam cekinów, zakleiłam folią przezroczystą. Wycięłam gwiazdkę jak najbliżej krawędzi. Wycięcie dwóch folii sprawia, że brzegi są dość ostre, dlatego delikatnie podszlifowałam je drobnoziarnistym papierem ściernym. Od tyłu przykleiłam patyczek do szaszłyków. Wykończyłam cekinami, żeby nie było widać kleju.
     


 
Druga ozdoba jest wykonana z dwóch scrapków z wykrojnika Jillibean, oba okienka zakleiłam folią. Jedno okienko otoczyłam taśmą 3d, którą musiałam przyciąć wzdłuż cieniutko. Do środka powędrowało kilka cekinów. Przykleiłam drugie okienko, umieszczając pomiędzy dwoma warstwami patyczek. 
  
  
 
Prawda, że proste? A robi wrażenie.
    


pozdrawiam
Dorota

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz