sobota, 24 marca 2018

Skrzyneczka na skarby | Anai

Czy macie czasem tak, że rośnie w Was potrzeba zrobienia czegoś tak tylko dla siebie? Że nie jest ważne, co jest modne, co jest nowe, co się ludziom podoba, a dużo większe znaczenia ma, co będzie Wam pasować na przykład do koloru ścian w salonie? ;) No więc mnie się czasem tak zdarza. I ostatnio właśnie miałam bardzo pilną potrzebę wykonania pudełeczka/skrzyneczki na klucze i inne drobiazgi, które czasem magicznie kumulują się na szafce w przedpokoju. Taka skrzyneczka na skarby :)
 
Jak pomyślałam, tak uczyniłam. I oto jest - przemyślana, wypieszczona, dokładnie taka, jak miała być. W sumie dość może nawet "minimalistyczna" jak na mnie. Tym razem bardziej niż na dużej ilości mediów - skupiłam się  na bardzo dokładnym ich zaplanowaniu i wykorzystaniu dokładnie tak, jak chcę. Nie było tu miejsca na przypadkowość, eksperymenty i twórczy szał. Wszystko miało wyjść dokładnie tak, jak wyszło. Planowanie w mixed-mediach też jest czasem ważne ;)
  






  
A jeśli macie ochotę stworzyć takie (lub podobne) pudełko razem ze mną, to zapraszam serdecznie na warsztaty w naszym sklepie w Gdańsku - już w sobotę 14.04 o godzinie 14:00. 
  
   
pozdrawiam
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz