środa, 10 stycznia 2018

Kalendarz 2018 | Krysia

„Wiosna, lato, jesień, zima, cztery pory rok nasz ma…..” – zapewne niektórzy z Was znają piosenkę przedszkolaków… moja córcia ciągle ją śpiewa…. I tak oto powstał w głowie pomysł na kalendarz.

Mój kalendarz jest prosty, w stylu C&S. Ozdobiłam go stemplami według czterech pór roku: „zima w śniegu, wiosna w kwiatach, lato w słońcu, jesień w liściach…”
Baza to czarny papier wizytówkowy, wycięty wykrojnikiem do mini albumu (Sizzix Thinlits Essential) – jak widać, ten wykrojnik świetnie się sprawdził również do bazy kalendarza. Kartki kalendarza sama zaprojektowałam w „wordzie” i ozdobiłam je stemplami. Świetną pomocą okazała się platforma do stemplowania (Tim Holtz Stamping Platform) - karty miesięcy z danej pory roku dzięki platformie ozdobione są identycznie. 
Łatwy i przyjemny sposób na niepowtarzalny kalendarz.
  





 



 
   
pozdrawiam
Krysia

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz