środa, 29 listopada 2017

Skarpetkowy kalendarz adwentowy | Dorota

Hej, hej!

Zaczęliście już wielkie odliczanie do świąt? Jest słodki sposób, aby ten czas oczekiwania umilić. Kalendarz adwentowy dostarczy nam takiej rozrywki i dawki cukru, tak potrzebnego, kiedy wręcz słabniemy z wycieńczenia w zakupowej gonitwie, przy domowych porządkach, czy w kuchni.
Do wykonania swojego kalendarza użyłam dwóch skarpet ze sklejki. Okleiłam je papierami Galerii Papieru z kolekcji "Wigilia w lesie". Aby połączyć skarpety wycięłam dwa paski o szerokości 6 cm i zbigowałam po obu stronach na odległości 2 cm, aby powstała kanciasta litera "U". Boki ponacinałam dość gęsto, żeby łatwo się manewrowało przyklejając nasz łącznik do brzegu skarpety. Zanim jednak zabrałam się za łączenie skarpet ustaliłam kompozycję i od spodu wkleiłam magnes tam, gdzie miałam zamiar umieszczać numerki.
Magnes był na miejscu, skarpetki połączone utworzyły kieszonkę, więc pozostało kalendarz ozdobić. Wycięłam wieniec wykrojnikiem, postawiłam na nim czerwone perełki. U góry mała kompozycja z owoców głogu, ozdobnego serca i tekturkowej śnieżynki. Numerki będę codziennie zmieniać, przyczepiać na magnesik. Można je pisać ręcznie, stemplować, wykrawać z wykrojników i umieszczać na skrapkach w kształcie gwiazdki, kółka, serwetki, serduszka, co tam nam w ręce wpadnie.
Nie zapomnijcie zaopatrzyć się w słodycze!







pozdrawiam
Dorota

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz