czwartek, 2 listopada 2017

Kamienne serca krok po kroku | Ada


Witajcie. 
Mam dla was kolejny kurs tym razem  na serca kamienne. Spodobał mi się ten efekt i chyba powstanie w tym roku jeszcze kilka kamiennych ozdób :)  Serduszka będą wisiały jako ozdoba w moim domu, bo szczerze mówiąc - mogą być dekoracją na cały rok, a nie tylko na Boże Narodzenie.

Potrzebne produkty:

Zaczynamy od przetarcia serc papierem ściernym i nałożenia gesso. Jedna-dwie warstwy wystarczą. Następnie przyklejamy wyciski z formy. Po ich wyschnięciu nanosimy pastę z efektem kamienia.


Czekamy, aż pasta dobrze wyschnie. Teraz malujemy serce na ciemny szary kolor - ja robiłam to tak, że miałam kilka odcieni szarości i gąbką nanosiłam te kolory na mój przedmiot.


Chwilkę czekamy i zmywamy serce pod wodą.


Czekamy aż wyschnie farba, która została nam w zagłębieniach, a następnie lekko przybrudzamy zieloną farbą w kilku miejscach, aby to wyglądało jak mech.

  
Ja użyłam jeszcze preparatu do spękań i spęki wypełniłam czarną farbą, co daje ciekawy efekt na takim serduchu. Ozdoby miały zawieszki w kolorze złotym, więc pokolorowałam je na czarno i przetarłam pastą pozłotniczą w kolorze srebrnym. Do jednego serca przyczepiłam zawieszkę i stwierdzam, że z nią serce prezentuje się znacznie lepiej i proponuję to zrobić do każdego serduszka.



Pozdrawiam 
Ada

Użyłam:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz