piątek, 29 września 2017

Ślubny exploding box | Dorota

Witajcie!
Dziś temat, który przewija się przez cały rok - ślub. Tym razem potraktowany zimowymi przydasiami. Dzięki papierowi z kolekcji zimowej UHK "Frosty Morning", białym, ręcznie wykonanym kwiatom oraz brokatowej paście Cosmic Shimmer Sparkle udało się osiągnąć jasny, świeży, krystaliczny efekt.
Biała baza exploding boxa została oklejona papierem Agaricus UHK Gallery oraz porwanymi skrawkami papieru "Hoafrost - Frosty Morning", które podkleiłam białą koronką. 
Kwiatki to zwykłe "gnieciuchy" z papieru czerpanego, w środku widnieje końcówka biżuteryjna, a brzegi są muśnięte brokatową pastą. Do kompozycji dodałam kwiatki w odcieniach mięty, tekturki - gałązki. Jednak czegoś mi brakowało. Zatem w myśl, że miłość uskrzydla dodałam skrapki z wykrojnika w kształcie anielskich skrzydeł. Ten motyw podpasował mi do jasnej, migotliwej całości. 








pozdrawiam
Dorota
http://dorisowepotworki.blogspot.com/
   
Z naszych wirtualnych półek:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz