czwartek, 10 sierpnia 2017

Mini-album w pudełku | Anai

Hej hej Kochani :) 
Dziś przybywam do Was z najnowszą inspiracją, która powstała ostatnio spontanicznie ku mojej ogromnej uciesze. Otóż - mini album nie jest formą, po którą sięgam zbyt często, choć przyznaję - uważam, że jest to wspaniała pamiątka i uwielbiam takie mini-albumy oglądać. Zwykle jednak ciężko mi się zebrać... Wydaje mi się, że to bardzo czasochłonne... wymówki zawsze się znajdą ;)
A jednak - iskierka pomysłu zapaliła się w mojej głowie, gdy w stacjonarnym sklepie Zielone Koty wyszukałam sobie drewniane pudełko na płyty CD.
Od pomysłu do realizacji minęło trochę czasu, ale wiecie jak to jest - lepiej późno niż później ;) 
  
   
Postawiłam na ograniczoną paletę barw - neutralne beżo-brązy z wyrazistymi akcentami koloru. Zrezygnowałam z papierów scrapowych, tworząc swoje własne tła na bazie papieru craftowego. 
A przede wszystkim wykorzystałam tu moją absolutnie najulubieńszą formę do odlewów - dużą ozdobną ramkę! Choć foremek mam wiele, to właśnie tę lubię najbardziej. Jest naprawdę spora i robi wspaniałe wrażenie. Nie nadaje się może do scrapów czy kartek, ale przy mediowych pracach wygląda przepięknie :)


  



Środek albumiku to spontanicznie wymyślona "konstrukcja" rozkładająca się we wszystkich kierunkach - trochę jak bardziej rozbudowany exploding box.  Chciałam, żeby było trochę minimalistycznie (kolory), ale jednocześnie mediowo i bałaganiarsko :) Chyba się udało?
 







A może macie ochotę stworzyć podobny mini-album razem ze mną? Okazja będzie już 26.08 w Gdańsku - oczywiście w sklepie Zielone Koty :) Szczegóły: warsztaty@anai.pl

pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz