środa, 5 lipca 2017

Morski parawanik | Tores

W tym roku miałam to szczęście, że już w czerwcu spędziłam trzy weekendy nad Bałtykiem - i za każdym razem była idealna pogoda (to chyba jakiś rodzaj cudu). Oczywiście zrobiłam sporo zdjęć, i niektóre postanowiłam wykorzystać jako element morskiej pamiątki-ozdoby, małego tagowego parawaniku.

Taki parawanik sklejam z trzech dość wąskich prostokątów z cienkiej tektury (można oczywiście zrobić więcej części, np. pięć). Czasem nadaję im kształt taga z dziurką i wstążką, ale tym razem tylko zaokrągliłam rogi. Prostokąty sklejam na odwrocie za pomocą dodatkowych pasków papieru, pozostawiając między nimi małą przerwę (ok. 2-3 mm), żeby parawanik można było później lekko w tych miejscach zgiąć do postawienia.
 
 
Do morskiego klimatu pasują idealnie papiery z kolekcji "Loft Marina" z UHK Gallery, a także dodatki w piaskowo-beżowych odcieniach, jak szary sznurek czy wycinanki tekturowe. Zdjęcia podkleiłam dodatkową warstwą papieru w kontrastowym do tła kolorze oraz jeszcze kosteczkami 3d, aby były bardziej widoczne.
  
  
Taki parawanik można wykonać także jako upominek na różne okazje albo po prostu jako ozdobę do własnego domu - jest łatwy i szybki do wykonania, a przyjemnie się go ozdabia.

pozdrawiam
Tores
http://warsztat.pucia.pl/
  
Wykorzystane produkty:
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz